Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av michaelasord - 5 augusti 2010 14:00

  

Bildkälla: Google.se 


Jag har satt ihop ett tidsinställt inlägg igen :P Ville bara ge en särskild hälsning till min pojkvän, familj, släkt och vänner! Jag är glad i er som man säger här i Norge :)

 

Trevlig eftermiddag på er!

Av michaelasord - 5 augusti 2010 10:08

Händer inte så jättemycket här. Så jag vet knappt vad jag ska skriva..;) Ska börja jobba kl 12. Sitter väl här framför datorn tills dess. Igår fungerade nämligen inte internet, så jag la mig tidigt. Vilket var bra känner jag, utvilad och mycket piggare idag!


Har glömt min kamerasladd till datorn hemma. Så bilderna jag tänkte ladda upp går ju inte. Blir fler bilder när jag kommer hem :) Mycket roligare med bilder på bloggen, tycker åtminstonde jag!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards