Alla inlägg under september 2010

Av michaelasord - 8 september 2010 17:12

Tänkte om ni vill ha en snabb uppdatering. Hinner inte med bloggen för just nu är det väldigt mycket som händer...


Förra veckan kom jag hem från Norge och sen var det bara att börja planera och fixa inför min och Maddeliens 50-60 tals fest som hölls i lördags. Som blev riktigt lyckad! Och det var väldigt roligt på parkudden också.. I söndags tog vi det lugnt här hemma och jag peppade mig själv inför skolstarten. Japp nu sitter jag i skolbänken igen :P I måndags började jag Yrkeshögskolan i Borås där jag ska läsa ett tvåårigt logistikprogram :) Jag tror dessa två år kommer gå ruskigt fort.. och ja mitt beslut känns helrätt just nu!


Imorgon är det "Kick Off" på skolan vilket innebär busstur i stan :P, lekar och middag framåt kvällen. Så det blir en lång dag i Borås imorgon! På fredag åker jag och min pojkvän till Göteborg. Ska bli supermysigt! Supercross, hotell och liseberg är ledtrådarna..;) Med det sagt så blir det inget mer bloggande förrens i nästa vecka kanske. Har så otroligt mycket att göra då också, för jag kommer inte hinna med allt i denna veckan typ. storstäda och rensa garderober m.m Har lite nya projekt på gång här hemma! :)


So long!



Av michaelasord - 1 september 2010 14:58

I måndags var det dags att säga farväl till arbetskollegorna på Öst och Vest. Kändes lite vemodigt men samtidigt skönt att det var över, längtade faktiskt hem! Nu sitter jag här i vår fina lägenhet, dock inte så fin just nu. Packning och saker överallt. Tänker ta och storstäda nu i veckan men först vill jag bli kvitt en dum förkylning som är påväg att bryta ut. Förhoppningsvis hinner det inte bli så mycket värre. Jag vill inte bli sjuk!!


Igår köpte jag biljetter till festivalen på parkudden som är här i helgen och kurslitteratur som jag behöver till utbildningen jag ska börja läsa i nästa vecka. På måndag är det upprop. Spännande! Samt ska jag hinna med att planera en massa inför vår fest på lördag. 43 års gille!


Snart kommer J hem, hoppas han har lust att gå ner och köpa en stor godispåse till mig/oss :) På något vis frisknar man till så mycket snabbare när man har något gott att tugga på...;) Samt att man har ett täcke, kudde och en bra film att titta på! Då jäklar skrämmer man iväg bacillerna man har i kroppen, ha!


Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards