Alla inlägg under oktober 2011

Av michaelasord - 29 oktober 2011 13:09


       

"I can't win, I can't reign
I will never win this game
Without you, without you
I am lost, I am vain,
I will never be the same
Without you, without you


I won't run, I won't fly
I will never make it by
Without you, without you
I can't rest, I can't fight
All I need is you and I

Without you


Without you
Oh, oh, oh!
You! You! You!
Without
You! You! You!
Without you"


Without you by David Guetta



Av michaelasord - 6 oktober 2011 11:09

                                                  

         1:A HP, BIR, BIG 1 VALP BACO-JONSSON "HIRO"               


Utställningsdebuten 1/10 i Borås gick över förväntan! Vi var först ut i ringen denna dagen, dock var det bara jag som ställde boxer i valpklass: 4-6 mån. Men det behöver inte betyda att man gå vidare för det. Jag var vilket fall som helst väldigt nervös, men det gick ju bra trots allt. Vi gick vidare till gruppfinalen och där ställdes vi mot många andra fina valpar som går i grupp 2 t.ex leonberger, pinscher och rottweiler.


Jag var så himla nöjd med denna dagen hitills, och när vi sen gick och vann gruppfinalen så jublade jag verkligen inombords. Jäklar vilken dag alltså! Efter en lång väntan i värmen så var det dags för att ställa i BIS finalen, tror nog att både jag och hunden var lika trötta och då går det ju inte så bra. Men vilken erfarenhet rikare man är nu och även några rosetter rikare. Hihi. Jag är så stolt över min busiga duktiga boxerkille!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards