Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av michaelasord - 2 augusti 2010 20:59

  


Oh, vilken härlig dag... haha nja det är väl skönare att vara hemma och ledig! Men det går bra att jobba för det blir ju pengar och det är jag i behov av. Att jag skrev just detta var för att Lotta på Liseberg går på tv just nu. Jag har ju bara en svensk kanal här, så därför sitter jag och slötittar på det nu.

Idag ska jag lägga mig i tid för imorgon börjar jag kl 9.00 och jobbar fram till kvällen.. en hel dag med andra ord.


Kramar



SOL

Av michaelasord - 2 augusti 2010 11:16

Nu skiner solen ute, även om jag ska jobba idag så är det ganska härligt ändå! Man blir så mycket gladare när det är fint väder :) Börjar jobba om en halvtimme. Jag går oftast på mellanvakter och då börjar jag runt kl 12. Ganska skönt faktiskt!


Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards