Alla inlägg den 29 juli 2010

Av michaelasord - 29 juli 2010 23:58

Det blev ingen skräckis, jag valde att titta på tv istället för film. Okej då, jag är för feg.. när jag är ensam hemma i alla fall^^ hehe. Min pojkvän är inne på torsdagskvällarna i Borås, tack för att man fick följa med :-( Känns lagom kul när man aldrig bli tillfrågad, jag behöver inte frågan alltid. Men NÅN GÅNG kan det vara kul att få följa med ut. Eller vågar han inte visa upp mig för hans vänner? Nej vad tusan jag har ju redan träffat hans vänner några gånger. Oj, dom kanske inte tycker om mig? J kanske skäms för mig när vi är ute på krogen tillsammans? Eller fattar han bara inte att jag skulle vilja följa med ut nån gång då och då! ;-) Dom är speciella våra män!


Nu tittar jag på SATC på trean. Snart blir det väl sängen och vänta in en lite berusad pojkvän... det blir nog bra.


Godnattkramar




Av michaelasord - 29 juli 2010 19:20

Det var faktiskt inte så många inne i stan som jag trodde det skulle vara. Kom hem för några timmar sen utan en enda påse. Hittade dock lite tröjor, klänningar och en väska jag skulle kunna tänka mig att köpa. Men jag tänkte gå igenom min garderob först! Och inte att förglömma så fyller jag faktiskt år snart, går att önska sig lite saker då ;-)  Men garderobrensningen får bli av när jag kommer hem från Norge igen. Då blir det bloppis eller att jag lägger ut det på Tradera som går att sälja. Håll utkik! 


Nu ska jag placera mig i soffan och slå på en bra kanal eventuellt film om inget bra gå på tv. Funderar på en skräckis, om jag vågar^^


Kramar



Av michaelasord - 29 juli 2010 12:08

Vad gör man när regnet öser ner i backen? Jo man gör som marioteten av Sveriges befolkning. Man åker in till stan och shoppar ;-) Det är precis vad jag ska göra alldeles strax. Det får bli en dag på stan tillsammans med en kär vän!


Kramar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards