Alla inlägg den 25 juli 2010

Av michaelasord - 25 juli 2010 13:51

Vi har haft ett par riktigt härliga dagar i Småland! Jag fick faktiskt träffa mamma och pappa en liten stund innan vi körde hem. Samt min fina syster som var på Sverigebesök. Så det var tur att vi åkte!  En dag körde vi ut på landet där min farmor bor och min äldsta kusin kom också ut. En mycket härlig dag då det var jättelängesen jag träffade både min farmor och kusin. Kan tilläggas att min kusin nu bor i London. När vi sagt hejdå körde jag och J till kyrkogården där min farfar är begravd. Jag ville lämna ett litet hjärta med ängel på graven. Det blev så fint!


Vi hade också tänkt träffa några av mina vänner nu när vi var iväg, men två var inte hemma, en sjuk och en sprang jag snabbt in och hälsade på när hon jobbade. Vi får helt enkelt ses en annan gång tjejer och hoppas du blev glad för inflyttningspresenten som jag lämnade i din brevlåda Jessica ;-)


Nu har vi landat i T-mo igen. Håller tummar och tår för att vädret blir bättre snart, så vi kommer iväg till västkusten innan jag åker till Norge igen!


Kramar






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards