Alla inlägg den 28 juli 2010

Av michaelasord - 28 juli 2010 14:42

Solen skiner idag också, det gör mig alltid lite extra glad. Vi har inte lyckats komma iväg till västkusten än och det blir nog inget med det heller. Om jag inte får med mig min kompis imorgon, återstå att se helt enkelt.

Faen att jag planerar för mycket. Det är ju inte bara jag som blir besviken utan det drabbar vänner som man har kontaktat och sagt att man ska träffa! Nej nu får det vara nog med all planering och leva mer i nuet... Jag har faktiskt knopat ihop en lista på saker som jag bör bli bättre och ska jobba på! Något som jag verkligen är positiv till :)


Sofie, jag hoppas vi får komma och hälsa på nån annan gång! Har ju en present liggandes här hemma till er och lillan. Vill verkligen träffa dig och din lilla familj!Det var så längesen nu, på tok för längesen! Så långt har vi ju inte ifrån varandra, så kanske nån gång i höst när jag har jobbat färdigt och hemma från Norge igen.


Men och andra sidan vissa saker kräver planering, te.x när man ska anordna en fest eller tillställning. Sitter hemma och planera min och Maddeliens temafest i september. Eller jag skriver rättare sagt på vår inbjudan! På fredag är vi nog klara med att skicka ut den.


Nu blir det eftermiddagskaffe på balkongen :)


Kramar



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards