Alla inlägg den 22 juli 2010

Av michaelasord - 22 juli 2010 13:18

Jaaa ni läste rätt... haha ;-)


Nu när jag bor tillsammans med J, har jag lärt mig att ta dagarna som dom kommer. Inte alltid lätt! För jag vill ofta planera dagarna och blir lätt grinig om det inte blir som jag har tänkt mig. En ful vana med andra ord! Men jag har börjat släppa mer på trådarna nu. Inser att det bli bra även om det inte blir riktigt som man tänkt sig. Bara det blir av lixom :)  En nackdel är dock att vilja så mycket som jag, så det lätt inte blir av. Finns så mycket jag vill uppleva och göra här i livet. Men men allt sker inte på en dag...


Vi åker till mina föräldrars hus idag, dom är dock på semsester i Ystad. Det gör inte så mycket egentligen. Dom kommer i augusti och hälsar på mig i Norge. Så jag får snart träffa dom ändå. Vi ska fira min födelsedag när dom kommer :) Känns som att jag alltid firar på bortaplan te.x min 18 års dag som firades i Florida, USA, i en bassäng med delfiner. En dag jag aldrig glömmer!


Känns som jag skriver alldeles för mycket här i bloggen, haha ;-) Det blir nog kortare och färre inlägg med tiden. Nu ska vi käka lite middag, stuvade makaroner och chorizokorv. Mums! Sen åker vi... det blir alltså att vi åker åt det hållet vi hade tänkt komma hem i från. Så sista anhalt blir med andra ord Falkenberg. Awesome =)


Kramar


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards