Alla inlägg den 3 december 2011

Av michaelasord - 3 december 2011 21:56

 

Ja, allt julpynt kom till och med upp lite tidigare än första advent. Idag har
jag bakat hundkex i form av "pepparkaksgrisar". Det var lite svårt att kavla
degen men jag får nog skylla mig själv när jag inte följde receptet fullt ut.

Men hembakat gick hem hos Hiro. Det var smaskens! Så det är inte
sista gången jag gör hundsnacks. Det var ganska roligt faktiskt!


Kan passa på att berätta att alla mina julklappar färdiga, känns alltid skönt

när man är klar i tid :) Av tomten önskar jag mig inget särskilt i år, eller en
extern hårddisk är något jag och J behöver. På bilden kan ni se min förtidiga
julklapp till Hiro. Vad tycker ni? Jag gillar det jättemycket, köpt från Märta Maräng
Hiro är minsann vårt lilla safaridjur! Vi kallar ju han för skalman ibland ;-)
Såklart ska han få julklapp på julafton, då ska han få ett STORT märgben från mig och J.
Det kommer vara inslaget i ett paket som han får riva, slita och öppna helt själv. Något

han tycker är skojigt! Det får han inte vara utan!! J's systers hundar ska
också få sådana paket :) Busigt!

Av michaelasord - 3 december 2011 21:52


En pipig favoritleksaK! Enjoy 

Ovido - Quiz & Flashcards